Σάββατο, 9 Ιανουαρίου 2016



Η νέα σεζόν ξεκίνησε και όλοι αρχίζουν να ξεδιαλέγουν τι θα επιλέξουν να δουν και τι θα ρίξουν επάνω στη σωρό των εγκατελελειμένων σειρών. Ανάμεσα στις νέες αυτές σειρές συναντάμε και το "Erased", μία σειρά που η ιστορίας της βασίζεται επάνω σε ταξίδια στον χρόνο. Δύσκολο είδος που συχνά αφήνει πολλές τρύπες και δύσκολα ξεχωρίζει αν και υπάρχουν τίτλοι όπως το "Steins;Gate" και το "The Girl Who Leapt Through Time" που έχουν κερδίσει ξεχωριστή θέση ανάμεσα στις καρδιές των θεατών. Ας δούμε όμως άλλες εφτά σειρές με το ίδιο θέμα.




Στην ιστορία μας, ένα πολεμικό πλοίο από το μέλλον ταξιδεύει πίσω στον χρόνο, την εποχή που ο Β' Παγκόσμιος Πόλεμος βασάνιζε την ανθρωπότητα. Πιο συγκεκριμένα το πλήρωμα βρίσκει τον εαυτό του πίσω, στον Ιούνιο του 1942 κατά της Ναυμαχίας Μιντγουέι, δηλαδή περίπου έξι μήνες μετά την καταστροφή του Πελ Χαρμπορ. Το πλήρωμα διχάζεται και το ερώτημα αν θα πρέπει να βοηθήσουν τους συμπατριώτες τους ή όχι βασανίζει τους περισσότερους με το μεγαλύτερο ποσοστό να πιστεύει ότι δεν πρέπει να αλλάξουν τη ροή της ιστορίας. Τα πράγματα παίρνουν όμως διαφορετική τροπή από ό,τι περιμένανε όταν ο διοικητής Todomatsu σώσει έναν νεαρό στρατιωτικό ονόματι Takumi Kusaka από βέβαιο θάνατο. Ο Kusaka αναγκασμένος να ζήσει επάνω στο πλοίο υπόσχεται ότι θα υπακούσει στην επιθυμία του πληρώματος και δε θα παρέμβει στην ιστορία ακόμη κι αν τον αφήσουν να διαβάσει τι είναι γραφτό να συμβεί στη χώρα του στο μέλλον. Τα πράγματα όμως δεν μένουν τόσο απλά αφού όταν ο Kusaka αποκτά πλέον τη γνώση που χρειάζεται ονειρεύεται ένα διαφορετικό μέλλον για τη χώρα του και προσπαθεί να αλλάξει τις αποφάσεις του Ιαπωνικού στρατού με σκοπό το όραμά του για μια διαφορετική Ιαπωνία να πάρει σάρκα και οστά. Μια ιστορία που αρχικά ακούγεται αρκετά ενδιαφέρουσα πνίγεται μέσα σε αρκετά εθνικιστικό πνεύμα και αρκετούς ευσεβείς πόθους μαζί με κάποιους μάλλον εκνευριστικούς χαρακτήρες και μπόλικο κακό CGI από το studio Deen παρά τις φιλότιμες προσπάθειες του Furuhashi Kazuhiro που σαν σκηνοθέτης έχει δείξει πολύ καλύτερα δείγματα της δουλειάς του..





Ο Itou Tomohiko δεν δοκιμάζει πρώτη φορά να σκηνοθετήσει σειρά που περιέχει ταξίδια στον χρόνο και μάλλον θα ένιωσε μια αίσθηση deja vu όταν του έγινε πρόταση να σκηνοθετήσει το "Erased" αφού είχε δουλέψει επάνω σε σειρά με παρόμοιο θέμα έξι χρόνια πριν για το ίδιο studio. Ο λόγος για το Seikimatsu Occult Gakuin το οποίο διηγείται την ιστορία του Uchida Fumiaki, ενός νεαρού που ταξιδεύει μερικά χρόνια πίσω για να καταστρέψει το κλειδί του Νοστράδαμου και να αποτρέψει μια εξωγήινη εισβολή. Εκεί συναντά τη Maya, κόρη του πρώην διευθυντή της Ακαδημία Waldsten, η οποία επιστρέφει στην ακαδημία με σκοπό να αναλάβει τη θέση του αποθανόντα πατέρα της. Παρόλο που η ιστορία του νεαρού δεν την πείθει εντελώς συμφωνεί να τον βοηθήσει στην αποστολή του και μαζί εξετάζουν όλα τα παραφυσικά φαινόμενα που εντοπίζονται στην περιοχή και να αποτρέψει την επικείμενη καταστροφή.







Από τις πιο πρόσφατες σειρές με αυτό το θέμα, η μεταφορά του ομώνυμου Visual Novel από την P.A. Works μας συντρόφευσε το περασμένο καλοκαίρι κάτω από τη σφραγίδα του Asai Yoshiyuki. Πρωταγωνιστής της ιστορίας μας είναι ο Otosaka Yuu ένας νεαρός μαθητής λυκείου με την ικανότητα να μπαίνει στο σώμα κάπου άλλου και για μερικά δευτερόλεπτα να έχει τον έλεγχο του σώματός του. Η ικανότητά του αυτή του προσφέρει όχι μόνο αρκετή διασκέδαση αλλά και την ευκαιρία να αποκτήσει μεγάλους βαθμούς και να μπει σε ένα καλό σχολείο. Η ζωή του φαίνεται να γίνεται όλο και καλύτερη και ο Yuu νιώθει έτοιμος για μια μεγάλη ζωή μέχρι που συναντά τη Tomori Nao. Η κοπέλα όχι μόνο ξεσκεπάζει τις κομπίνες του νεαρού αλλά λίγο πολύ τον αναγκάζει να κάνει μεταγραφή στην Ακαδημία Hoshinoumi που είναι ειδικά σχεδιασμένη για παιδιά με υπερφυσικές ικανότητες. Εκεί γίνεται μέλος του μαθητικού συμβουλίου και η ζωή του φαίνεται να παίρνει μια βαρετή τροπή ώσπου συνειδητοποιεί ότι πίσω από τις δυνάμεις του κρύβονται πολύ περισσότερα από όσα περίμενε και οι θολές του αναμνήσεις είναι κομμάτι μιας πιο σκληρής ιστορίας. Σειρά που χρειαζόταν σαφώς περισσότερα επεισόδια, αλλά μάλλον θα ικανοποιήσει τους θαυμαστές του Maeda Jun.




Σε πολύ πιο εύθυμο τόνο αυτή τη φορά, ίσως ένας από τους πιο αδικημένους τίτλους των τελευταίων χρόνων, έχει ως πρωταγωνιστή των Lucius έναν Ρωμαίο αρχιτέκτονα δημόσιων λουτρών στην αρχαία Ρώμη. Καθώς βλέπει τις ιδέες του διαρκώς να λιγοστεύουν και ο ίδιος να μην καταφέρνει να εμπνευστεί κάτι νέο προσπαθεί να χαλαρώσει και να βρει έναν τρόπο να βγει από το αδιέξοδο όταν ξαφνικά μεταφέρεται σε έναν άγνωστο γι' αυτόν κόσμο. Ο πανικόβλητος Ρωμαίος βρίσκεται ξαφνικά στα δημόσια λουτρά της σύγχρονης Ιαπωνίας, εξερευνεί την αγάπη ενός άγνωστου λαού που λατρεύει τα λουτρά σχεδόν όσο και οι Ρωμαίοι και έρχεται αντιμέτωπος με τη σύγχρονη τεχνολογία. Τα σύντομα ταξίδια του οδηγούν πάντα σε κωμικές καταστάσεις και ο Lucius γεμίζει με ιδέες. Δυστυχώς η ιστορία απέκτησε μόλις 3 επεισόδια από το studio DLE που είναι γνωστό μόνο για μικρά spin-offs και ολιγόλεπτες σειρές flash animation.








Σειρά με το ταξίδι στο χρόνο γέμισε και το προπερασμένο καλοκαίρι και το τελευταίο επεισόδιο προβλήθηκε τις τελευταίες μέρες του Σεπτεμβρίου του 2014, λίγες μέρες πριν την έναρξη της προβολής της live action μεταφοράς του. Πρωταγωνιστής εδώ είναι ο Saburo, ένας ξέγνοιαστος νεαρός με λίγη ως καθόλου αγάπη για το μάθημα της ιστορίας. Η ζωή του όμως θα αλλάξει όταν πέφτοντας από έναν τοίχο χάνει τις αισθήσεις του και ξυπνάει στο παρελθόν. Εκεί συναντά τον πραγματικό Nobunaga ο οποίος έχει βαρεθεί τη ζωή στο κάστρο και θέλει να ταξιδέψει και να ξεφύγει από την εκπαίδευσή του. Οι δύο νεαροί μοιάζουν σαν δύο σταγόνες νερό και ο Saburo πριν καλά καλά το καταλάβει καταλήγει να πάρει τη θέση του. Ανίκανος να βρει έναν τρόπο να επιστρέψει στο μέλλον, ο Saburo αποφασίζει να φροντίσει η ιστορία να γραφτεί έτσι όπως πρέπει.



Κάτω από την υπογραφή του studio Mappa, που αν μη τι άλλο υπόσχεται τουλάχιστον ικανοποιητικό animation και όμορφα χρώματα, το Punchline είναι από τις σειρές ecchi που καταλήγουν πιο διασκεδαστικές από ό,τι αρχικά μπορεί να περιμένει κανείς. Ο Yuuta Iridatsu έχει δυνάμεις και όχι ό,τι κι ό,τι αφού αν δει γυναικείο εσώρουχο μπορεί να φέρει την καταστροφή του κόσμου. Μετά από ένα ατύχημα, η ψυχή του νεαρού αφήνει το σώμα του και μία γάτα-φάντασμα τον ενημερώνει ότι πλέον τη θέση της ψυχής του έχει πάρει κάτι άλλο. Ο Yuuta, απλό πνεύμα πλέον, αρχίζει να παρακολουθεί τη ζωή των συγκατοίκων του για τις οποίες ελάχιστα γνώριζε και να ανακαλύψει πώς θα καταφέρει να αποτρέψει την καταστροφή του κόσμου. Μυστήριες οργανώσεις, πειράματα, ρομπότ και ταξίδια στο χρόνο, η σειρά έχει λίγο από όλα ανατρέποντας ελαφρώς την αρχική εικόνα που δίνει.






Αρκετά παλαιότερη από τις προηγούμενες σειρές που αναφέρθηκαν, το Generetor Gawl προβλήθηκε στην τηλεόραση το 1998 και αποτελεί παραγωγή της Tatsunoko Productions έχοντας ως σκηνοθέτη τον Mizushima Seiji, του οποίου η σκηνοθεσία έχει συνήθως αμφιλεγόμενο αποτέλεσμα και παραδόξως έχουμε αναφέρει αρκετές φορές σε προηγούμενες αναρτήσεις. Πρωταγωνιστές εδώ είναι 3 νεαροί, ο Ryo, o Gawl και ο Koji η οποίοι ταξίδεψαν πίσω στον χρόνο για να αλλάξουν την ιστορία όταν ανακαλύπτουν ότι η χώρα τους, η Kubere, χρησιμοποιεί γενετικά ενισχυμένους ανθρώπους ως όπλα, τους οποίους αποκαλεί Generators, οι οποίοι τελικά θα επιφέρουν τον Γ' Παγκόσμιο Πόλεμο έχοντας ως αποτέλεσμα να σκοτωθεί το μεγαλύτερο ποσοστό του ανθρώπινου πληθυσμού της Γης. Οι τρεις νέοι προσπαθούν να βρουν στοιχεία και να αποτρέψουν την καταστροφή. Μια σειρά που χρειαζόταν λίγα επεισόδια παραπάνω για να αναπτύξει περισσότερο κάποια πράγματα, παραμένει συμπαθητική χωρίς να είναι κάτι το ιδιαίτερα πρωτότυπο.

0 comments:

Δημοσίευση σχολίου